آموزش دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ایوول(لوول سابق)

کارخانه ایوول(لوول سابق) در زمینی به  مساحت ۱۰۰,۰۰۰ متر مربع و با فضای  ۷۰۰۰۰ متر مربع  زیر بنا و با استفاده از 7 خط تولید پیشرفته که از انگلستان, ایالات متحده آمریکا, آلمان, فرانسه خریداری شده است با ظرفیت تولید بالای ۶۰۰۰۰ موتور دیزلی در سال یکی از تولید کنندگان پیشرو انواع موتور دیزل درسطح جهانی میباشد. شرکت تیانجین موتور  لوول(LOVOL)  در ابتدا با سرمایه گذاری مشترک انگلستان و چین بعنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی پرکینز انگلستان شروع به فعالیت نمود و لذا کلیه موتورهای دیزلی تولیدی شرکت ایوول(لوول سابق) کاملا مشابه و با قطعات یدکی مشابه موتورهای تولیدی پرکینز انگلستان میباشد که این یکی از نقاط مزیت محصولات این شرکت میباشد.

1) انواع دیزل ژنراتور ایوول(لوول سابق)

انواع موتور دیزل ایوول(لوول سابق) در صنایع گوناگون و از جمله در تولید دیزل ژنراتور کاربرد دارند. سری موتورهای G این شرکت شامل مدلهای 1003GT ,1003TG ,1004G ,1004TG1 ,1006TG1A ,1006TG2A ,1006TAG ,1106TAG2 ,1106TAG3 1106TAG4 برای استفاده در دیزل ژنراتور طراحی و ساخته میشوند و از استانداردهای بالایی برخوردار میباشند. البته لازم به ذکر است دیزل ژنراتورهای چینی بادووین و تلک ارزان تر و از نظر کیفی پایین تر از دیزل ژنراتورهای ایوول(لوول سابق) قرار دارند.

انواع دیزل ژنراتور ایوول (لوول سابق) با  موتورهاي ديزلي سه، چهار و شش سيلندر کیفیت عالی , کاربری  آسان دارد و به دلیل بیش از بیست سال حضور در بازار صنعتی ایران دارای خدمات مناسب و قطعات یدکی فراوان می باشد.

2) کاربرد دیزل ژنراتور ایوول(لوول سابق)

به دلیل مقرون به صرفه بودن، مجموعه صنعتی کاشانی برای استفاده از دیزل ژنراتور در صنعت  ساختمان نظیر تامین برق اضطراری و تامین برق مورد نیاز مرغداری ها، گلخانه ها، دام داری، مزارع پرورش ماهی و غیره  دیزل ژنراتورهای ایوول(لوول سابق) را توصیه می نماید.

3) تغییر نام دیزل ژنراتور لوول به ایوول

در سال 2021 هلدینگ شانگهای موتور نسبت به به خرید کمپانی تیانجین لوول اقدام نمود و همان محصولات را در شرکت تجهیزاتی شانگهای با برند ایوول(EVOL) به بازارهای جهانی عرضه نمود.

4) قدرت دیزل ژنراتور ایوول(لوول سابق)

موتورهای تولید شده توسط ایوول با بیش از 100 مدل و محدوده قدرت 18-194 کیلووات، به شدت مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته و در بیش از 100 کشور و منطقه در اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. مصرف سوخت پایین، صرفه اقتصادی ، قدرت مناسب در هنگام باردهی، قابلیت اطمینان بالا و پایداری از دلایل مهم استقبال از دیزل ژنراتورهای ایوول(لوول سابق) می باشد.کمپانی ایوول(لوول سابق) دارای یک سیستم مدیریت بالغ و موثر و دقیق با تضمین کیفیت علمی برای تحقیق و توسعه، ساخت، مونتاژ، فروش و خدمات ارتقاء موتورها و قطعات در کلاس جهانی می باشد.

5) خدمات دیزل ژنراتور ایوول(لوول سابق)

از ابتدای ورود دیزل ژنراتورهای ایوول(لوول سابق) به ایران این کمپانی نسبت به مشتری مداری پایبند بوده و همه پرسنل ایوول و مجموعه صنعتی دیزل ژنراتورکاشانی مفتخرند که این فرصت را دارند که محصولات و خدمات با کیفیت و جامع را به شما مشتریان گرامی عرضه نمایند. تلاش های بی وقفه بیشتر برای ارائه محصولات و خدمات بهتر از سایر برندها، رسالت ما برای شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.